הצהרת מדיניות איכות
מדיניות מכוונת ללקוח
עובדי סוכנות י. שפילמן שירותי רכב בע"מ גאים לייצג את TOYOTA, יצרן הרכב הגדול בעולם, ורואים בלקוחות שלנו שותפים לדרך.
אנו מתחייבים לתת שירות אישי מקצועי ואמין באיכות ללא פשרות ללקוחותינו להשגת שביעות רצון מלאה.
הסוכנות מתחייבת לעמוד בדרישות האיכות של לקוחותיה ולספק להם שירות באיכות גבוהה .
סוכנות י. שפילמן שירותי רכב מתחייבת לעמוד לרשות צרכי לקוחותיה ולפעול בהתמדה לעמוד בציפיותיהם ומעבר לכך.
מחויבות ההנהלה לאספקת משאבים
ההנהלה רואה במדיניות האיכות מנוף להגדלת נתחי שוק ולשיפור הרווחיות תוך צימצום הוצאות מיותרות. ההנהלה מציבה יעדי איכות שנתיים ורב שנתיים.
ההנהלה משקיעה תשומות, זמן, תשומת לב ניהולית ומשאבים כלכליים להשגת מטרות אלו.
מערכת ניהול האיכות
סוכנות י. שפילמן שירותי רכב מגדירה ומקיימת תהליכים מבוקרים בכל רמות הארגון ומייחסת ערך רב למבדקים פנים ארגוניים, מישוב והפריה הדדית, ככלי חיוני להשגת יעדי איכות תוך שימוש במתודולוגיה של "KEIZEN " ו"ניהול רזה" של TOYOTA.
סוכנות י. שפילמן שירותי רכב מאמצת את התקן הישראלי לניהול מערכות איכות 9001Iso כמתחייב לרוב פעילויות השיווק והשרות, לצורך מימוש מתמשך של שיפור באיכות המוצרים והשירות ללקוח
בסוף 2017 עבר הארגון להתעדת התקן המחודש Iso 9001:2015 המאמץ גישה תהליכית ומחזורית לצד חשיבה מבוססת סיכונים ופעולות לשיפור מתמד..
אחריות והצטיינות אישית
סוכנות י. שפילמן שירותי רכב מכשירה את כל עובדי החברה לשאוף למצוינות אישית שמשמעותה מחויבות מלאה למדיניות האיכות, מקצוענות, עבודת צוות אפקטיבית, מוטיבציה עצמית, חדשנות ומשמעת עצמית.
מנהלי ועובדי החברה מתחייבים לפעול באופן אישי, כל אחד בתחומו ובהתאם לסמכויותיו, על מנת לתרום לאיכות עבודתו ולאיכות הכוללת של שירותי החברה.
שמירה על בריאות הלקוח
סוכנות י. שפילמו מוגדרת כעסק לשעת חירום וממשיכה לפעול בכל תקופת משבר הקורונה תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות וזאת במטרה להבטיח את בריאותם של עובדינו ושל לקוחותינו. הסוכנות מציעה מיגוון שירותים מקוונים מרחוק לשמירה על מרחק ובריאות הלקוח
תאריך הפקה: 10/2015 תאריך עדכון אחרון : 06/2020